יום שלישי, 17 במאי 2011

מהי אנגלית עסקית ומדוע היא חיונית?

לא כולנו יודעים זאת, אך אנגלית עסקית היא למעשה שפה כמעט שונה מהשפה האנגלית המוכרת לנו. חשוב לדעת, כי בעזרת אנגלית עסקית מתנהלים עסקים גלובאליים, נקודה. זו השפה אשר שלטת בעולם העסקים, מופיעה במצגות ובתכנים, שולטת בדו"חות עסקיים, כלכליים, משפטיים ועוד, גם נאומים והרצאות עיוניות מועברים בשפה אנגלית עסקית, ואפילו מיילים ואס אם אסים חייבים להיכתב בשפה אנגלית עסקית על מנת להישמע ולהיתפס כמקצועיים. ומה לעשות, גם אלו מאיתנו שהאנגלית שגורה בפיהם כשפת אם, לא תמיד יודעים אנגלית עסקית ברמה מספקת.

אנגלית עסקית - ביטחון מלא בדרך להצלחה

כל בעל עסק כיום יודע כי בעזרת רשת האינטרנט, הוא יוכל להרחיב את עסקיו אל מעבר לים וליהנות מעולם עסקי שחוצה גבולות גיאוגרפיים. בעזרת אנגלית עסקית ניתן לתקשר היטב עם בעלי עסקים מעבר לים ולא רק בארצות דוברות אנגלית, אלא עם כל מדינה בעולם, עם קולגות, משקיעים ולקוחות, לנהל בעזרת אנגלית עסקית שיחה מקצועית, משא ומתן, דיונים בעניינים שונים, וכן לייצר קשרים אישיים ענפים בדרך אל הרחבת העסק והצלחתו.

אך באופן טבעי מגלים מרבית אנשי העסקים, כי האנגלית שבפיהם לא מספיקה לניהול עסקים איכותי. לעיתים קרובות אוצר המילים אינו מספיק, מהירות הקריאה והכתיבה איטית מדי, מסורבלת וקשה, וגם מונחים מקצועיים מעולם העסקים עלולים להיות לא ברורים. כל אלו יחד מביאים לסיכון אמיתי בכל הנוגע ליצירת קשר עסקי, ולכן בוחרים בעלי עסקים רבים לעבור קורס אנגלית עסקית, וללמוד לא רק אנגלית ברמה גבוהה הממוקדת בעולם העסקים אלא גם כלים לשיפור הביטחון העצמי, העברת מצגות איכותית, ניסוח רעיונות ומסרים, ניהול של שיחות חולין ושאר מיומנויות.

קורס אנגלית עסקית - אתם חייבים את זה לעצמכם

אם אתם עובדים בסביבה דוברת אנגלית אשר מבצעת עסקאות באנגלית, אתם מוכרחים להיות עם היד על הדופק, לשפר את היכולות שלכם ולהשתלב במשחק בצורה טובה יותר. בעזרת קורס אנגלית עסקית תוכלו לרכוש את שלל המיומנויות הדרושות, על מנת לשלוט בשפה אנגלית עסקית וללמוד את כלל עקרונות הביצוע שלה.

קורס של אנגלית עסקית כולל לימוד של משימות מובילות מעולם העסקים תוך מתן דגש לשפה ולכלליה. למשל, במהלך הקורס מושם דגש על קריאה וכתיבה של חומרים מקצועיים המהווים אתגר לא קל, משום שהם כוללים לעיתים קרובות מינוחים מקצועיים רבים. במהלך קורס אנגלית עסקית לומדים המשתתפים לא רק להכיר את המינוחים הקשים אלא גם לצלוח בצורה מהירה יחסית את חומר הקריאה. בנוסף, נלמדת במהלך הקורס היכולת לנהל מו"מ איכותי בשפה אנגלית עסקית תוך ביטחון בהתנהלות מול הצד השני ושמירה על שפה רהוטה ועל כללי התנהגות ראויים על פי קודים של התרבות, כמו כללי נימוס, התנהגות ליד שולחן בארוחה עסקית, ניהול שיחת חולין ועוד.

במהלך קורס אנגלית עסקית עובר כל משתתף היכרות עם ייחודה של השפה, לומד את כללי המפתח שלה בעזרת תרגול של משימות וסימולציות, עובר תרגילים של נאום מול קהל בשפה אנגלית עסקית ומקבל כלים שיעזרו לו להתבטא באופן חופשי תוך התאמה לקהל היעד הרלוונטי עבורו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה