יום ראשון, 15 במאי 2011

אנגלית למתחילים - צעדים ראשונים לעבר המטרה

כולנו יודעים כמה חשובים הם הידע בשפה האנגלית והיכולת להשתמש בה בכתיבה, בקריאה ובדיבור, הרי סך הכל מדובר בשפה הדומיננטית ביותר ברחבי העולם המשמשת כמעט בכל תחומי החיים שלנו, החל מעולם העסקים, דרך התרבות ועד לספורט ולמדע, כך שלכל אחד מאיתנו ישנה נגיעה משלו בשפה האנגלית. אך יחד עם העובדה כי השפה האנגלית מועברת כשיעורי חובה בבתי הספר היסודיים, ילדים ומבוגרים רבים מתקשים בה וזקוקים לשיעורי אנגלית למתחילים שיכניס גם אותם למגרש המשחקים הבינלאומי הזה.

קורס אנגלית למתחילים ויתרונותיו

בניגוד לקורסים מתקדמים יותר, קורס אנגלית למתחילים נועד עבור אלו שמעוניינים להכיר את השפה ברמה בסיסית שתאפשר להם לשוחח בנחת באנגלית, לקרוא טקסטים קלים ולהתמצא בשפה בצורה הרחבה ביותר שלה, כזו שתאפשר צפייה בתוכניות טלוויזיה פופולאריות ללא תרגום, לשמוע שיר ברדיו ולדעת לתרגם את המילים או היכולת להסתדר בטיול בארץ דוברת אנגלית.

קורס אנגלית למתחילים הוא למעשה קורס שמתאים לא רק לילדים שפספסו את שיעורי האנגלית מסיבותיהם שלהם בבית הספר, אלא גם למבוגרים המעוניינים לעשות צעד אמיץ ונבון ולדעת להתמצא בנבכי השפה החשובה ביותר בעולם. לא אחת קורה, כי מבוגרים מתביישים בחוסר הידע שלהם ומסווים אותו בדרכים שונות ומשונות, אך במקום להסתתר ולהתבייש ישנו פתרון קל ופשוט: קורס לימודי אנגלית למתחילים שיפתור את המבוכה והבורות. אך אין ספק כי להתחיל ללמוד שפה בגיל מבוגר זו משימה מאתגרת לחלוטין, הכרוכה בחריקת שיניים, התמדה והרבה רצון. כל מי שמנסה ללמוד אנגלית למתחילים מגלה במהרה, כי עליו להכיר לא רק אוצר מילים עצום בגדלו, אלא גם זמני דקדוק השונים מהשפה העברית ומבנים תחביריים מורכבים. בסיומו של קורס אנגלית למתחילים זוכים המשתתפים להיחשף לעולם חדש ורב תוכן, ולסמן עוד וי בדרך למטרה.

איך מתחילים קורס אנגלית למתחילים?

אם החלטתם ללמוד אנגלית למתחילים בשלב הראשון מגיעה לכם טפיחה על השכם על האומץ ועל היוזמה. אין ספק כי לימודי אנגלית למתחילים רק יפתחו בפניכם דלתות. כעת חשוב שתבדקו את הקורסים השונים של אנגלית למתחילים המועברים במוסדות לימוד. חשוב לבחור מקום מוכר, בעל נסיון רב ומוניטין. בדקו מהי תוכנית הלימודים של אנגלית למתחילים במקומות הרלוונטיים לכם ובהתאמה לקבוצת הגיל שלכם: כמה תלמידים נוכחים בכל קבוצה, מהי הכשרת המדריכים, כמה זמן אורך הקורס, מהן שיטות הלימוד, האם אתם מקבלים גם חומר עיוני ושיעורי בית וכן הלאה. לדוגמא, חשבו האם יעיל יותר עבורכם ללמוד אנגלית למתחילים בהדרכה פנים מול פנים, או בעזרת תוכנת מחשב או בעזרת שיטות אחרות. חשוב לדעת, כי אנגלית למתחילים המיועדת לילדים עושה שימוש גם בטכניקות של משחק, שירה וסיפורים שנועדו לקרב את הילדים לשפה, ואילו קורס אנגלית למתחילים המיועד למבוגרים הוא מגוון יותר, תוך מתן תשומת לב רבה יותר לקריאה של עיתונים, ספרים ושלטי רחוב, וכן ליכולת לשוחח זה עם זה.

כמו כן, חשוב לעבור מבדקי מיון ראשוניים במוסד הלימודים, על מנת להבין מהי הרמה שלכם וכדי להתאים לכם את הקורס הנכון, עם תוכנית לימודים המותאמת ליכולות ולצרכים שלכם. תמיד רצוי לקבל המלצות מיד ראשונה על קורס אנגלית למתחילים ועל מורים טובים ומוכרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה