יום חמישי, 12 במאי 2011

לימוד אנגלית - מהי הדרך הנכונה עבורכם?

לפעמים נדמה לכם כי כולם מסביבכם מדברים אנגלית טובה ברמת שפת אם, חוץ מכם? משוחחים בנחת, קוראים בצורה שוטפת, מנהלים עסקים באנגלית, רואים סרטים ללא תרגום ואפילו חולמים באנגלית?! במקום להתבייש, לעשות מאמצים כבירים להסוות את חוסר הידע, לוותר על הצעות עבודה אטרקטיביות או להטיל את האשמה על חוסר הביטחון שלכם, תוכלו כיום לעבור קורס לימוד אנגלית יעיל המותאם לכם באופן אישי, וכך להצטרף לרוב אוכלוסיית העולם המערבי.

לימוד אנגלית הוא הכרח של ממש

לימוד אנגלית הוא חובה במהלך הלימודים בבית הספר היסודי, אך לעיתים קרובות מי שנכשל או מתרשל במהלך לימוד אנגלית בסיסי שכזה, גורר את חוסר הידע לאורך השנים ופותח פער רציני של בורות אל מול חבריו. כיום ישנם ילדים, בני נוער ואף מבוגרים רבים, אשר מבחינתם לימוד אנגלית היה תחום מפוספס לחלוטין, אשר לא השקיעו בו מספיק זמן ומאמץ, נכשלו בו או לא מימשו את פוטנציאל היכולות שלהם, וכיום מוצאים את עצמם חורקים שיניים ומתקשים לדבר, לקרוא, לכתוב ולהבין את השפה השלטת בעולם המערבי.

רוב ארצות העולם כיום דוברות אנגלית. אמצעי התקשורת, אתרי האינטרנט, תחום המדע, העולם התרבותי ואף תעשיית הבידור- כולם דוברי אנגלית, ולכן כל מי שמעוניין בדריסת רגל בתחומים אלו או ביכולת להבין את הנעשה בהם, חייב לעבור קורס לימוד אנגלית, שיעזור לו לשפר את היכולות שלו בתחום. כמו כן, כל מי שמעוניין ללמוד לימודים אקדמאיים מחוייב לדעת אנגלית ברמה גבוהה ולהוכיח את יכולותיו כבר במבחני ההתאמה. כבר בתחילת הלימודים באוניברסיטה או במכללה, נדרש כל סטודנט לעבור מבחן מיון שיעיד על רמתו, ובמידת הצורך אף לעבור קורס לימוד אנגלית הכולל חומרים אקדמיים ברמה גבוהה הכתובים באנגלית.

אך לא רק באקדמיה ישנו צורך בידע מתקדם באנגלית. גם עולם העסקים והעבודה מתנהל באנגלית, נסיעות לחו"ל מחייבות היכרות עם השפה האנגלית, ואפילו היכולת ליהנות מסרט ללא תרגום, מספר או ממגזין הכתוב באנגלית - עלולה להיפגם ללא היכרות עם השפה.

לימוד אנגלית בדרך שלכם

יחד עם ההבנה, כי עליכם לעבור קורס לימוד אנגלית מגיעה גם המטלה להתאים לעצמכם את הדרך הנכונה ביותר. כיום ישנן אפשרויות רבות לעבור קורס לימוד אנגלית החל מלימודים עצמאיים בעזרת רשת האינטרנט, דרך שיעורי לימוד אנגלית עם מורה פרטי, עבור בספרי לימוד אנגלית ועד לבתי ספר מקצועיים ללימוד השפה. חשוב לדעת, כי כל שיטת לימוד אנגלית מחייבת אתכם להשקיע מאמץ וזמן, להתמיד ולהתאמן על מנת להפוך את השפה האנגלית לשגורה בפיכם.

חשבו האם תרצו ללמוד לבד או בקבוצה, במוסד מוכר או בבית ספר שלא צבר עדיין מוניטין, בעזרת מורה פרטי או אפילו בכוחות עצמכם. בדקו את השיטות המוצעות כיום של לימוד אנגלית ובדקו מה תואם את הצרכים שלכם. נסו להבין האם עליכם לבצע לימוד אנגלית תוך מתן דגש להבנת הנקרא או שמא ליכולת לנהל שיחה, האם אתם מעוניינים בקורס לימוד אנגלית בסיסי או מתקדם, האם יש לתת דגש לאוצר מילים וליכולת ההתבטאות שלכם, למבנים תחביריים ודקדוק וכן הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה